wat zoek je?

donderdag 19 augustus 2021

POËZIE / vrij

Afghaanse vrouwen vrij!
Mijn vrouwke is een brave.
Afghaanse vrouwen vrij!
Wat gaan we vanavond eten?

Afghaanse vrouwen vrij!
Ik heb geen propere sokken meer.
Afghaanse vrouwen vrij!
Kunt gij mijn hemd nu efkes rap strijken?

Afghaanse vrouwen vrij!
Maar roept zo eens niet.
Afghaanse vrouwen vrij!
Gij beeldt u dat allemaal in.

Afghaanse vrouwen vrij!
Zoudt ge dat nu wel doen?
Afghaanse vrouwen vrij!
Hoe loopt gij er nu weer bij?

Afghaanse vrouwen vrij!
Dat gaat u niet aan waar ik van de nacht zat.
Afghaanse vrouwen vrij!
Maar zaagt eens niet zo mens.

Afghaanse vrouwen vrij!
Zwijgt eens trut.
Alle vrouwen vrij!
Gij zijt lelijk, wist ge dat?

Alle vrouwen vrij!
Ik doe wat ik wil.
Alle vrouwen vrij!
Wees blij dat ik u niet laat zitten.

Alle vrouwen vrij!
Moet ik u vastpakken ofwat?
Verstaat ge het niet misschien?

Dat zal ze leren
daar op het internet!
We are all white saviors!

* grommend geluid*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten