wat zoek je?

maandag 8 maart 2021

POËZIE / nee

het was ik
ik was het

die vroeg van
komt ge even 
met mij mee
naar de wc?

ik wist niet goed meer
wat ik deed, mijn brein
beneveld, het was daarmee

ik trok u mee
en tegen mij aan
en vroeg dan van
houdt uw broek toch aan

ik wil alleen wat liefde

maar gij beton vol bier
en opgefokt testosteron
grolt ah nee en all the way
of niks gij vod gij sletje
met uw rokje op half zeven

ook al was het ’s nachts 
en dronken om half twee
en wist ge niet meer waarheen
of waarmee, maar dat niet
alstublieft nee NEE

gij maakt mijn kop zot
met eerst uw ja 
en dan uw nee
en daarbij ge weet niet
meer wat gij nu echt wil
ik denk wel voor u mee

kom hier dat ik het u 
laat zien, de vier hoeken 
van de wc, of anders
doen we het met 
zijn twee, ik houd u 
vast en laat hem eerst
en daarna doe ik mee
hoezo nee?

nee

en dan naar huis
en dan naar bed
en de wekker 
op tijd gezet

want morgen is 
een nieuwe dag
waarin een man 
weer alles mag

en gij gaat nooit 
meer weg van huis
de disco uw inferno

#8M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten